۸ پاسخ

قنداق کن بهتر می‌خوابه من هر موقع خوابش اینجوری باشه قنداق میکنم راحتتر میخوابه

آخ دردمون یکیه

به بازی بچه هاخوش آمدیم

من ک پسرم همیشه می‌خوابه تا شیش و هفت صبح اصلا اذیتم نمیکنه ولی امشب دلش درد میکرد پی‌پی نکرده هنوز از یک ساعت پیش بزور خوابیده امیدوارم بیدار نشه

واااای از دست این پسر کوچولوی شب زنده دا ر

انقد خوابم میادا عصابم خرده چشام شرم داره میترکه اینم نمخابه

تصویر

دختر منممم
البته من امروز نوشابه خوردم خودم میگم شاید بخاطر اونه
از عصر تا حالا نخابیده

بازی جدیده😂😂

سوال های مرتبط