اره از خواب بیدار میشه اول گریه میکنه که شیر بخوره
بعد تا آروغ نگیری آروم نمیشه ، بعد گریه میکنه که پوشک شو یکم شل میکنم و پاهاش و تو شکم آروم فشار میدم تا باد و جیشش تخلیه شه ، وگرنه بازم گریه میکنه
بعد هم میشورم خشک و پوشک
دوباره گریه واسه شیر ، و آروغ و خواب
دوباره این چرخه تکرار میشه🤧😬
بله🥲
هااااااااااااااا،تا هی ک دوباره وقت خوش وابو ایگریوه
بله یا خوابه یا داره گریه میکنه
اره🙃
سلام عزیزم نفخ یا کولیک داره خب نمیدونی کدومه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.