شماهم بچهاتون وقتی بیدار میشن یسره گریه میکنن😩😩😩

۶ پاسخ

اره از خواب بیدار میشه اول گریه میکنه که شیر بخوره
بعد تا آروغ نگیری آروم نمیشه ، بعد گریه میکنه که پوشک شو یکم شل میکنم و پاهاش و تو شکم آروم فشار میدم تا باد و جیشش تخلیه شه ، وگرنه بازم گریه میکنه
بعد هم میشورم خشک و پوشک
دوباره گریه واسه شیر ، و آروغ و خواب
دوباره این چرخه تکرار میشه🤧😬

بله🥲

هااااااااااااااا،تا هی ک دوباره وقت خوش وابو ایگریوه

بله یا خوابه یا داره گریه میکنه

اره🙃

سلام عزیزم نفخ یا کولیک داره خب نمیدونی کدومه؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی خدا✨ مامان معجزه ی خدا✨ ۱۳ ماهگی