۱۳ پاسخ

من فقط 1 روز اذیت شد

برا دختر من خداروشکر خیلی سبک بود نه درد داشت نه تب کرد فقط از شیر افتاده اعتصاب شیر کرده بعد واکسن

دختر من اصلا اذیت نشد حتی تبم نکرد

نه سبکه فقط پاهاشو با روسری ببند که زیاد تکون نده و کمپرس و تب بُر بدی هیچی نیست.

فقط روز اول
پاهاشو حتما ببند با ی چی یا قنداق کن همون موقع ک اومدی خونه

اره روز اول خيلي اذيت ميشه
حتما قبل اينكه ببريش استامينوفن بده

میگم ع،یزم ی سوال شما از آغوشی چیکو استفاده می‌کنید
من دخترم الان اگه بزارمش حس میکنم پاهاش کامل رو آغوشی راحت نیستم اینجوری پاهاش میشن اشکال نداره ؟؟؟؟

تصویر

استامینیفون بده بهش ببرش واکسن بزنه

نه عزیزم ی شب کلا اذیت میکنا که داروشو سر وقت بدی اذیت نداره انشاالله ب سلامتی بزنی درد نگیره اروم باشه

آره یکروز تمام پسرم ناله زد

قابل تحمل بود

بخدا بخاطر این اذیت کردناش شیطونه میگه اصن نرم بزنم واکسنشو. دیگه اعصابم نمیکشه همینجوریشم همش گریه میکنه ۲۴ ساعت

واایی منم فردا میخام برم پسرم واکسن بزنه میترسم 🥺

سوال های مرتبط