مطمئنی از بخیه ها هستند و خونریزی زایمان نیست
تا یک هفته ده روز خونریزی مثل پریودی داری بعدش تا چهل روز لکه بینی
نباید خونریزی داشته باشن
مطمئنی خون میاد ازشون اگر خون میاد برو دکتر عزیزم اهمال نکن یه وقت شل نشده باشن یا باز نشده باشن
برو حموم زخمت با شامپو بشور و با الکل مخصوص اسپری کن و سشوار بزن تا خشک بشه
سزارین کردی یا طبیعی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.