۶ پاسخ

روی پوشک نوشته دیگه ۹ تا ۱۴ رو ۴ سایز بزرگ مای بیبی ببند

من ۴ دخترمم ۸ کیلویه

من هنوز سایز ۳ میبندم

شورتی من ۴ میبندم الان خوبه اندازس

من دخترم ۹ کیلوعه۴ بستم خیلی خیلی کوچیک بود

سایز۴ مولفیکس و مای بی بی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۰ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۵ ماهگی