کیست یا تنبلی نداری؟؟
منم این ماه دوبار شدم نمیدونم چرا
کیست هست منم دوبار شدم دومی فقط لکه بود🫠
وییی منم این ماه اینجوری شدم
چرخه پریود ریخته به هم البته باید پرولاکتین و تیروئید هم چک بشه من این ماه به فاصله ۵ روز از پریود قبلی مجدد پریود شدم .چون تیروئید و پرولاکتین رو تازه چک کرده بودم اکی بود با سونو این چیزا گفت چرخه قائدگی ریخته به هم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.