۵ پاسخ

کیست یا تنبلی نداری؟؟

منم این ماه دوبار شدم نمیدونم چرا

کیست هست منم دوبار شدم دومی فقط لکه بود🫠

وییی منم این ماه اینجوری شدم

چرخه پریود ریخته به هم البته باید پرولاکتین و تیروئید هم چک بشه من این ماه به فاصله ۵ روز از پریود قبلی مجدد پریود شدم .چون تیروئید و پرولاکتین رو تازه چک کرده بودم اکی بود با سونو این چیزا گفت چرخه قائدگی ریخته به هم

سوال های مرتبط

مامان مسدود دائم شدم مامان مسدود دائم شدم ۳ سالگی