۱ پاسخ

وای منم اینجوری هستم ۳بارم دکتر رفتم سونو و آزمایش دادم همه چی سالمه ولی نمیدونم چرا هم خیلی طول میکشه تموم بشم هم شاید دوبار بشم در ماه

سوال های مرتبط