۷ پاسخ

بنام خدا هیچکدوم 😅😂😂

من داشتم شیشه ی شکست
پلاستیکی هم ب درد نمیخوره اصلا
پس نخریم بهتره

من دوسال پیرکس دارم شستنشم قشنگ تمیز میشه

شیشه ای

من پیرکس دارم راضیم

هیچکدوم.خیلی چرب میشه دورش

عزیزم میگم یادمه همش وسایل سفارش میدادی ازشون راضیی هستی از کجا سفارش میدی

من جفتشو دارم...پلاستیکیو نمیشه تمیز شست...پیرکس هم زود میشکنه

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو ۲ سالگی