۷ پاسخ

خیلی بی صبری واقعا خو وقتی کم شده پس ولکن بزار ق، بشه جز داروهای دکترو هیچی دیگه مصرف نکن عفونتم باشه سوزش و خارش داری ولی سرخود مصرف نکنی هیچوقت بخصوص اون اپلیکاتور رو

نه اصلا حتما دکتر برو شاید قرص یا شیاف داد بهت

سر خود دارو چه استفاده اکی😐😐😐😐

عفونت نیست لکه قهوه ایه

سونو تشکیل قلب رفتی

عزیزم بارداری بدون تجویز دکترت هیچ کاری نکن
اینکه کمتر شده خداروشکر و اینکه رنگش قهوه ایه یعنی خون مونده تو رحمت هست و خون تازه نیست خب نشونه خوبیه
استراحت کن هرکاری که دکترت گفته انجام بده
و اینکه اگر نزدیکی داشتی بعدش لک دیدی کاملا طبیعیه و ربطی به جنین نداره من اطلاع ندارم واسه چی لکه بینی افتادی فقط تجربه هایی که از بارداری قبلیم داشتم خواسنم بهت بگم

نه اصلا مگه باردار نیستی هیچ دارویی خودسر استفاده نکن لکه بینی به خاطر بارداری به دکتر بگو شیاف میده خوب میشی

سوال های مرتبط