کم بخور یبوست نگیری عزیزم
سعی کن هرچی میخوری با مصلحش بخوری
سرچ کن مصلحش و بعد درکنارش بخور
البته خیلی ام سخت نگیر بدن به همه چی نیاز داره
من دیگه رد دادم نمیدونم چی بخورم گرمی بخورم میترسم بچه گرمیش بگیره سردی بخورم بچه سردیش میگیره هیچی نخورم 😅بچه گشنش میشه نمیدونم چی بخورم بچه شیر میخوره سیر بشه وزن بگیره
بخوراما زیادنکه گرمی نگیره بچه تو بدنش بریزه بیرون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.