۷ پاسخ

نخواد بگیره نمیگیره خودتو خسته نکن😅

اینکارو نکن بعد از پستونک بخای بگیری مکافات داری

اگه نخواد میندازه بیرون دیگه نمیگیره تلاش نکن خواهر 😅

مولتی ویتامین بزن بهش شیرین میشه میگیره

بذار گشنه بمونه تایم شیرش گشنه که شد پستونک بده یکم که گرفت بعد در بیار شیر بد۶

شیر خودتو بمال به نوک پستونک یا یکم اب قند بزن بهش

دختر منم نگرفت ولی ماشالله فرم دندوناش خیلی خوب مرتبه
یکم شیرینش کن، شیر بریز بهش ببین نمیگیره

سوال های مرتبط

مامان کوهیار 👶🏻💙 مامان کوهیار 👶🏻💙 ۱۵ ماهگی