۸ پاسخ

برو دکتر

احتمالا زنبوري زده و نيش داشته كه ورم كرده دو تا هم زده

ساس دارین خونتون حتما

گر ورمش زیاد شد برید دکتر چون اینجا کسی نمیتونه درست تشخیص بده الکی بهتون استرس میدن

عزیزم پشه سالک نزده خدای نکرده

عنکبوت زده

وا خطرناکه چرا اینطوری

خیلی ورم کرده🙁🙁

تصویر

سوال های مرتبط