خانوما خاکشیر رو‌چجوری استفاده کنم ؟؟

۱۱ پاسخ

ناشتا یه قاشق غذا هوری خاکشیر بریز تو یه لیوان فرانسه آب گرم و بخور
حتما با اب گرم بخور

ابزن چیه خانوما از کجا بگیرم
میشه راهنمایی کنید اسم دیگه ای نداره

خاکشیر برای چی خوبه

زعفران خوب نیست میگن بچه مدفوع میکن خطرناک

من با تخم شربتی میخورم روشون آب‌جوش میریزم میذارم سرد شه میخورم

میتونی یکم گلاب و عرق بیدمشک هم بهش اضافه کنی خوشمزه میشه

شربت زعفران خیلی رقیق درست کن
یکم عسل بزن شیرین بشه
تخم شربتی با خاکشیر هم تو ظرف جدا با آبجوش خیس کنه لعاب دار بشه
بریز رو شربتت بخور

میتونی شربت درست کنی بخوری.

یا با آب سرد

من خاکشیر نخوردم ولی بعد زایمان ریختم تو ابحوش یه چند دقیه موند خوردم برا دفع راحت
من ابزن تهیه کردم راحت زاییدم

منکخ با اب سرد گلاب

واقعا تاثیر داره🫠

سوال های مرتبط

مامان سامی مامان سامی ۴ ماهگی