۱۰ پاسخ

دو
رفتنشون بهتره تا نرفتن

نه عزیزم اجبار نیست من رفتم از مدرسه که میخواد دبستان بره پرسیدم

پیش دو اجباریه

این چ مسخره بازیه پیش یک پیش دوم

اخه یجا میرم میگه اجباره
یجا مدرسه میرم میک اجبار نیس

به نظر من برن خیلی بهتره

اجبارنیست ولی بنظرمن بایدبرن

نه اجبار نیست

دو باید بره دختر منم ۲۹خرداد ۱۴۰۰ هست امروز بعنی

دو‌ بله اجباریه

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۵ سالگی