۲۵ پاسخ

باید برن عزیزم اجباری ولی به نظرم فعلا ثبت نام نکن بزار تکلیف جنگ روشن شه

آره پنج سالگی باید برن پیش دبستانی پسرم منم هم سن پسر شماست پیش دبستانی اجباری هست ولی الان متاسفانه انلاینه همه چی نمی‌دونم چجوری میشه وضعیت آخه آنلاین ک ب درد اینا نمیخوره

خیلی سخته که ۵سالگی میرن پیش دبستانی ۶سالگی اول.... مثلا دخترمن ک ۴اردیبهشت 400هست کلاس اول رو تموم کردنی ۷سالش تموم میشه.... خیلی اشتباهه برنامه نظام اموزشی.... زیر ۷سال اصلا نباید اموزش داد ب بچه.... کاش میشد. وقتی ۶ تموم میکنن برن پیش

از کی باید ثبت نام کنی

دقیقا پسر منم همسن پسر شماست امسال می‌ره پیش دبستانی من پارسال پیش 1 نفرستادمش امسالم معلوم نیست بفرستمش یا نه چون خودمم برج 6 زایمان میکنم خیلی برام سخت میشه

منم‌پسرم خرداد دنیا اومده باید بره پیش ۲ سال بعد هم‌کلاس اول

یکی دوتا ازخانما میگفتن از آموزش و پروزش شهرشون پرسیده گفتن دیگ اجباری نیست
ولی حالا مربیش گفته ببر
من امروز زنگ زدم جواب ندادن
پارسال میرفت پیش ۱ امسالم پیش ۲
ولی بخاطر شرایط فعلی اصلا دلم نمیخواد ببرمش

مربیش درست میگه
اجباریه

پیش دبستانی برای سن ۶ سالگی هست. پسر شما توی اواسط مدرسه ۶ سالش میشه! پس باید ثبت نام کنه
سن بچه هایی ک ۵.۵ تا ۶‌.۵ هست باید امسال برن پیش ۲

پیش ۲ امسال باید ثبت نام کمی اجباریه دیک سال دیگ میرن مدرسه

بله امسال باید بره پیش
سال بعد کلاس اول
من ثبت نام کردم همونجا که میخوام مدرسه بفرستم که بره و با محیط مدرسه آشنا بشه

وای منم همینجور پسرم ولی دلم نمیخاد بنویسم اسمشو

مهر ۴۰۴ باید میرفته پیش ۱
۴۰۵ مهر باید بره پیش ۲

چون نیمه اول هستند باید امسال برن

منم سوالم‌همینه که بچه های 1400 پسر من اردیبهشت پنج سالشون تموم میشه یا وارد پنج سال میشن
سر این‌با باباش بحث داریم من میگم تموم میشه همسرم میگه وارد پنج میشه حالا دیگ نمیدونم

پسرتون امسال میرن پیش اصلی همون پیش 2 سال دیگه میرن کلاس اول

من نمیفرستم همون سبک خودمون ۷ کلاس برن مگه چی میشه

امسال باید بره پیش دو، چون ماه اول سالم هست بازم با سال قبلیا زیاد فاصله سنی نداره

پسر منم اردیبهشت ۴۰۰هست مهرماه باید بره پیش ۲، سال پیش بره کلاس اول

مربی درست گفته

از نظر خودمون اصلا مهم نیست
پسرمنم متولد اردیبهشت ۱۴۰۰هست الان پیش۱ هست مهر باید بره پیش۲ و مهر ۴۰۶ کلاس اول

آره پسر منم همسن پسر شماست ماه دیگه میرم ثبتنامش میکنم

اره پسر منم همسن پسرشماس امسال میرن پیش ۲

اره امسال می‌ره پیش،خب قطعا بهتره که بره چون اگر نره کلاس اول خیلی اذیت میشه

برا منم سوالع .
ولی فک کنم باید برن

سوال های مرتبط

مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 ۲ سالگی