۱۲ پاسخ

خدا شفا بده من تا ۳۴بدتر هم شدم شبها تا صبح نمی‌داشت بخوابم الان یه کم بهترم

قرص فاموتیدین 40بخور دکترم بهم داد میخورم آروم میشم

عرق نعنا بدتر میکنه سوزش معده رو
آب زیاد بخور

شربت المینیوم ام جی خوبه

شربت معده هم اگه می خوای بخوری روی بدنه شیشه اگه رنگ سبز هست اون خوبه معده رو اروم میکنه وگرنه بقیه خوب نیستن اون رنگ سبزه مخصوص باردارا هست حیف فعلا ندارم وگرنه عکسشو برات میفرستادم برای قرص بهتر وزودتر جواب میده تا شرلت

زنجبیل وعرق نعنا بدترمیکنه رفلاکسو فقط قرص فاموتیدین ۴۰روزی یدونه آب روآتیشه

عزیزم منم این طوریم فاموتیدین۲۰ بخور

نون خشک ساده بخور، همش بزار کنار دستت، من خودمم اینجور بودم باورت نمیشه از اول بارداری، بعد بااینا کم کم خوب شدم تحمل کن مادر زیبا🙂

حتما غذای چرب میخوری

عزیزدلم یه فنجون چای زنجبیل بخور، یکم زنجبیل بریز روی چاییت

فقط راهش اینکه دکتر بهت قرص بده همین

فقط راهش اینکه دکتر بهت قرص بده همین

سوال های مرتبط