مامانا
دهن بجتون برفک زده چکار کردین زود خوب شده؟

۲ پاسخ

من یه کپسول گرفتم

باید قطره نیستاتین بگیری با یه دستمال تمیز، یا گوش پاک کن بمال روی برفکها، اولش بیشتر میشه یه هفته ای طول میکشه ولی به مرور خوب میشه فقط روزی چند بار بمال حتما هم یک هفته رو کامل بمال

سوال های مرتبط

مامان عیدی خدا مامان عیدی خدا ۱ سالگی
مامان پرنسس 💝🎀😍 مامان پرنسس 💝🎀😍 ۱۵ ماهگی
مامان صدرا مامان صدرا ۱۴ ماهگی
مامان دلارام 🩷🍭 مامان دلارام 🩷🍭 ۱۳ ماهگی