۳ پاسخ

صب تست بزن انشالله مثبتی

عزیزم بعد از موبت شدن و دردناک‌شدن سینه رگ های ابی تشکیل میشع، اگر این علایمو نداری ممکنه به هم ربطی نداشته باشن،

فرداصب تست بزن دیگ معلومه خب🥰بارداری بحق امام حسین انشالللللله...!

سوال های مرتبط