چند وعده شیر خشک میدین
نه عزیزم همه شیر خشکی ها که تپل نیستن . حالا به بچه های شیرخشکی برنخوره ولی خب بیشترش حالت باد هست بعد یه دندون دربیارن همش میره
نه بابا خوبه
ربطی ندارد عزیز،دختر اولم شیرخشکی بود وزنش کمتر از وزن دختر دومم که شیرخودمو میخوره بود. وزن گیری بچت خوبه نگران نباش
من اومد دنیا ۲٫۷۰۰ دوماهگی۵
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.