استا دادم بچم اورد بالا دوباره بدم

۵ پاسخ

اگه تب ش زیاده ببر دکتر ویروس نباشه

اگر ۲۰ دقیقه گذشته بود بالا اورد نه دیگ نده جذب شده

بچم الکی الکی تب کرده😔😔

میدی بهش با قطره چکان یه ۲۰-۳۰ تا اب بده منم پسرم گاهی استا رو بالا میاره

اره بزار یک نیم ساعت دیگه بده بعد اروغ بگیر

سوال های مرتبط