چون آب استفراغ میکردم بعدش خون روشن میاومد با استفراغ بعضی شبها تا صبح خوابم نمیبرد انشاالله هیچ کس مثل من نشه بد دردیه
آره طبیعی است بخاطر موها بچه است
من که از ۶ ماهگی باهامه🙄
اره من به شدت داشتم خواب و بیداری نداشتم
همه چی طبیعیه عزیزم😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.