انشالله🙏🌹
نه عزیزم
من هفته ۳۵ انجام دادم بابتش ۴۸۰۰ ازم گرفت بهم گفته سه شنبه آینده یعنی دوم تیر ماه بیا که نامه سزارین بهت بدم امیدوارم دیگه نگه بخواب برو سنو مجدد چون فکر نکنم هر هفته نیاز باشه جز اینکه بخوان جیبشون پر کنن همسرم میگه دکه بازه کردن انگار🤥
من ۳۰هفته رفتم مث اینک ۳۴و۳۸ دوباره هس
تا هفته ۳۶/۳۷ یدونه دیگه هم هست
فقط سونو رشد تا ۳۷ هفته تکرار میشه
نه نداریم دکترمن که گفت آخرین سنو ۳۷ هفته وتمام
نه دیگه سونو دیگه لازم نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.