چیکار کنم شکم پسرم کار کنه 🤔🤔🤔

۷ پاسخ

البته یبوثتش واسه اینه که غذایی که بهش میدین واسش سنگینه هنوز... غذاشو سبک کنین مثلا پسر من بادوم روش نمی‌سازه بهش میدم یبوثت شدید میشه

یه گوش پاک کن آغشته به روغن زیتون کن معقدشو قشنگ چرب کن

حتما روغن زیتون روش نمی‌سازه بچه من کره گوسفندی روش خیلی سازگاره تو غذاش میریزم عالیه.... فکر می‌کنم آویشن برای زیر یه سال خوب نیست ها! مطمئن نیستم ولی شوهرم داروگیاهی داشت میگفت خوب نیست بازم قبل استفاده از عطاری بپرسین که خدایی نکرده کوچولو هاتون طوری نشن

یکم روغن زیتون بهش بده

من هروقت مهرسام اینطوری. میشه ی قاشق آویشن و ی تیکه کوچیک نباط یا دوتیکه قند میزارم خووووووب. بجوشه ک تندیش رو بگیره بعد ک سرد شد از پارچه رد میکنم کافیه دو الی سه سیاسی بخوره با سرنگ خیلی رودش قشنگ کار می‌کنه و بوی پیپیشم کم می‌کنه من از دوماهگی دادم. دلشم خوب میشع

سوال منم هست . از وقتی دخترم شیر نمیخوره خیلی سخت دسشویی می‌کنه هربار اندازه چی بگم آخه اندازه یدونه زیتون اونم سفت . آبم زیاد میخوره تو غذا روغن زیتون میریزم. پشتش هم چرب کردم حتی روغن زیتون قاطی آب کردم دادم خورد هیییببچ افاقه نکرد ک نکرد

اگه شیر خودت رو میدی چیزایی بخوری که شکم خودت روون باشه. مثل روغن زیتون، سوپ جو.

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۷ ماهگی
مامان یلان👶🏻💎🖇️ مامان یلان👶🏻💎🖇️ ۷ ماهگی
مامان سوین😍 مامان سوین😍 ۱۷ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۰ ماهگی
مامان نی‌نی مامان نی‌نی ۸ ماهگی