میگم شما بچه هاتونو در طول روز باز میزارید؟

۸ پاسخ

من 2روز بدون پوشک گذاشتمش تو شلوارش جیش و پی پی میکرد کم کم تشویقش کردم جایزه براش گذاشتم میرفتیم تو حموم حباب بازی میکردیم دیگه از ذوق اونا تا جیش داشت میگفت بعد 4روز پی پیم یاد گرفت دیگه فقط شبا پوشکش میکردم الآن بعد 10 روز میگه نکن اذیتم میکنه ی شب نکردم تا صبح جاشو خیس نکرد دیگه خودش صبحها پامیشه شلوارشو درمیاره میره رو صندلیش جیش میکنه ولی خیلیی صبوری میخواد خیلی

من که خیلی وقته دیگه پوشکش نمیکنم مگر این که برم جای اونم میگع بهم میبرمش جیش اصلا پوشک خیس نیست

من تا چند وقت پیش باز نمیذاشتم، ولی نگران شدم این کارم باعث بشه دیر از پوشک گرفته بشه. الان روزی دو سه ساعت بازه. نیمساعت یه بار میریم سرویس. پیش اومده جایی نجس بشه. اگه قابل طهارت باشه تطهیر میکنم. اگه نباشه میذارم همونجوری بمونه. خشک باشه نجاست منتقل نمیشه.

وقتای ک بیکارم نیم ساعت یه بار میبرمش دسشوی بازش میزارم

اره نیم ساعت یه بار میبرمش دستشویی روزی یه بار مای بی بی اش میکنم

بیشتر وقتها

نه بابا گند میکشه همه جارو

بعضی وقتا

سوال های مرتبط