۱۲ پاسخ

نمیریم

اصلا تو این سن نمیشینن که اونم مدت طولانی اصلا وسایل تاثیر ندارن کوتاه مدت بمون یا نبرش یا تحمل کن ودنبالش راه برو

ب نام خدا هیئت نمیریم

چوب شور.بیسگوییت مادر.نون . آب ... چندتا اسباب بازی کوچیک...ولی کلا باید تایم کوتاه بریم با بچه‌‌‌...چون اذیت میشن تو این سن

چوب شور، بیسکوییت، از این پفیلا نرما، آب ، شیر ، امشب سیب زمینی سرخ کرده، من دلم نمیاد نرم، امشب اذیت کردن، چون شلوغ بود و خوابشون میومد، دیگه گوشی دادم

خوراکی و اسباب بازی میگردونمش خودمم

آره منم نمیرم دیگه

تو این سن هیچ جا نمیشه رفت
من یه بار بردم اعصابم خورد شد
گفتم تاسوعا و عاشورا میرم فقط

نمیرم والا یه امروز رفتم روضه خونه عروس عمم دعوت بودم بیچارم کرد انقد راه رفت و میرفت پیش بچه ها که بازی کنه یکسره دنبالش بودم
فقط،شبا با همسرم میریم یه دور میزنیم قدم میزنیم

هییت نمیریم .چون نمیزاره ب چشم بیاد بدتر خواریمو میندازه

عاشق عذاداری امام حسین هستم ولی حیف امسال تو شهر یزد غریبم حتی نمیدونم مسجد کجاس 🥲🥲🥲😭

تمیرممممم. تنهام.

سوال های مرتبط