نمیریم
اصلا تو این سن نمیشینن که اونم مدت طولانی اصلا وسایل تاثیر ندارن کوتاه مدت بمون یا نبرش یا تحمل کن ودنبالش راه برو
ب نام خدا هیئت نمیریم
چوب شور.بیسگوییت مادر.نون . آب ... چندتا اسباب بازی کوچیک...ولی کلا باید تایم کوتاه بریم با بچه...چون اذیت میشن تو این سن
چوب شور، بیسکوییت، از این پفیلا نرما، آب ، شیر ، امشب سیب زمینی سرخ کرده، من دلم نمیاد نرم، امشب اذیت کردن، چون شلوغ بود و خوابشون میومد، دیگه گوشی دادم
خوراکی و اسباب بازی میگردونمش خودمم
آره منم نمیرم دیگه
تو این سن هیچ جا نمیشه رفت
من یه بار بردم اعصابم خورد شد
گفتم تاسوعا و عاشورا میرم فقط
نمیرم والا یه امروز رفتم روضه خونه عروس عمم دعوت بودم بیچارم کرد انقد راه رفت و میرفت پیش بچه ها که بازی کنه یکسره دنبالش بودم
فقط،شبا با همسرم میریم یه دور میزنیم قدم میزنیم
هییت نمیریم .چون نمیزاره ب چشم بیاد بدتر خواریمو میندازه
عاشق عذاداری امام حسین هستم ولی حیف امسال تو شهر یزد غریبم حتی نمیدونم مسجد کجاس 🥲🥲🥲😭
تمیرممممم. تنهام.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.