مثل باباش
خوبه ک
برا پسر منم همینه کم کم مو درمیاره مشخص نیس کلا بیشتر بچه ها پیشونیشون ی کوچولو بزرگه ،مو دراره اوکی میشه
نه از دختر داداش منم اینجوریه
معمولا پسرها جمجعه بزرگتری نسبت به دخترها دارند برای همین که زایمان پسر سخت تره.نگران نباش برای پسر منم بزرگه.کمکم بزرگتر که میشن طبیعی مییشه
عیب سر بچه نذار
وقتی دکتر میبرید عزیزم خودش معاینه میکنه دور سر بچه میگیرن اگر مشکلی بود بهت میگفتن
سرش پر مغزش
انشالله عاقبتش بخیر میشه بهش افتخار میکنی
نه عزیزم سرش اندازه اس
بدنش ظریفه بنظرم که اونم چون دندون در میارن
اینا بچها لاغر میشن وگرنه ماشالله هزار ماشالله سالمه
خیلیم خوبه،، برچسب میزنیم به بچت،،پسرمنم سرش همینطور ،،پشتش تخت،،،
عین سر دختر منه
منم دخترم سرش بزرگه از بارداری همینه ارثیه بزرگی سر، هرماه دکتر سپنو میفرسه سرشو ک غیر عادی نباش ی وخ
چون کچل کردی اینجوری به چشم میاد،چکاریه بچرو این شکلی می کنید اخه
سلام عزیزم ببین مراقبتی که هرماه میری برای همیناست دیگه اگه چیزی باشه خود بهداشت بهت میگه.این سری رفتی ازشون بپرس بهت روند رشد سرشو روی خط نشون میدن اگه از خط سبز رو به قرمز باشه مشکل داره اگه خیلی نگرانی فردا یه سر ببر مراقبت
به پشت میخوابه ؟!
به حرف کسی نباش ببر دکتر شاید کم خونی داره
عالبه
خدا حفظش کنه مشکلی نداره عزیزم
نه دیگه هر کی یجوره
همه بچهها سرشون بزرگتر از تنشونه
چون کچلش کردی بیشتر ب چشمت میاد
لری؟
مدل لریه دیگ
سراشون بزرگه
ن خیلیم خوبع
اینم یه عکس دیگه اش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.