من ک میخورم
منکه نخوردم اصلا تا 4...5 ماهگیش
من اوایل میخوردم اذیت میشد دل درد میگرفت ولی الان ن دیگ
بابا نوش جونت
پشت بندش چایی وعرق نعنا بزن رفع بشه نفخش
بچتم شیر دادی عمودی بغلش کن دل درد نمیگیره
فقط یادمه هیچ پرهیز غذایی نداشتم بجز روزای اپلغک بچم زردی داشت بخاطر اون گرمی نخوردم
سام خیلی کوچولوعه اکه خوردی ممکنه یکم دل درد شه
قطره پدی لاکت من میدادم به گرشا خیلی روش جواب بود
خودتم اگه بتوتی یه استکان کلپوره بخوری عالیه
من اینقد دلم میخاد. جلوخودمو کرفتم تصمیم دارم بعد ترخیص دل سیر بیام فست فود بخورم. روشم لیموناد وایییی
سعی کن غذا مقوی و سالم بخوری که رو شیرتم اثر بزاره.
نوزاده هنوز. نخور عزیزم اذیت میشه.
تا 4 ماهگی حداقل نخور.
نه تو سن نوزاد شما اصلا نخوردم
ممکن برای بچه سنگین باشه بالا بیاره یا دل پیچه شه
باید چندماهی رعایت کنی
ولی سخت هم نگیر
مثلا سبزی و پیاز و اینا رو من حذف نکردم
فقط فست و فود نوشابه نخوردم
من خوردم عزیزم بعدش چای نبات خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.