اره دوتاس من قبل از اینکه ببرم برابر وزنش استا دادم خداروشکر اصلا اذیت نشد ن تب کرد ن گریه حتی کمپرس یخ هم یبار براش گذاشتم
برا دختر من یکی بود
جدیدا واکسنارو ترکیب میکنن یکی میزنن برا دختر من یکی زدن
بستگی داره مرکزی که میبری ترکیب کنن یا نه
برای پسر من یکی بود.گفت جدیدا کردنش همه رو یکی
مثل دو یا چهارماهگی از پاست؟
بله دوتاس واسه دختر من خیلی سبک بود
بله دو تاست و دخترم خیلی اذیت شد حداقل بعد یک هفته خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.