۷ پاسخ

اره دوتاس من قبل از اینکه ببرم برابر وزنش استا دادم خداروشکر اصلا اذیت نشد ن تب کرد ن گریه حتی کمپرس یخ هم یبار براش گذاشتم

برا دختر من یکی بود

جدیدا واکسنارو ترکیب میکنن یکی میزنن برا دختر من یکی زدن
بستگی داره مرکزی که میبری ترکیب کنن یا نه

برای پسر من یکی بود.گفت جدیدا کردنش همه رو یکی

مثل دو یا چهارماهگی از پاست؟

بله دوتاس واسه دختر من خیلی سبک بود

بله دو تاست و دخترم خیلی اذیت شد حداقل بعد یک هفته خوب شد

سوال های مرتبط

مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان جانان🍒 مامان جانان🍒 ۱۶ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۸ ماهگی
مامان پسرم🧿💙🩵 مامان پسرم🧿💙🩵 ۱۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱ سالگی