۱۰ پاسخ

اگه شیرت زیاده با دست بدوش

سلام قربونت برم❤️مجدد قدم نورسیده مبارک باشه😍خدا قوت واسه سختیای این مدت🥰عزیزه دلم میشه تلگرامت رو چک کنی؟؟سوالمو که ازت پرسیدم ببینی راسش چند روز دیگه به امید خدا زایمانمه خیلی نگران این قضیه ام🥺بازم ببخشید مزاحمت شدم عزیزم😘🌸

من پرتابل لبتو خریدم، تو دیجی هم ببینی نظرات مثبت زیاد داره

من یه دونه دارم خیلی عالیه راضیم ازش میخام بفروشم اگه خواستی برات میفرستم چند روز استفاده کن اگه راضی بودی ازم بخر

تصویر

شیردوش چرا استفاده میشه؟

اخ یادم انداختی مثلا میخواستم بزنم تو شارژ شیر دوشمو امادش کنم 🤣

من تو گزینه هام شیردوش پرتابل لبتو هست!
تا الان نسبت به باقی گزینه ها بهترین بوده!

منم نمیدونم واقعا 😫😫

دختر ت زایمان کردی😍😍
قدم نو رسیده مبارك عزیزم 🧿🎀

نخر از بیمارستان کرایه کن

سوال های مرتبط

مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان 🩷panah 🩷 مامان 🩷panah 🩷 ۳ ماهگی
مامان خانم‌کوچیک❤️ مامان خانم‌کوچیک❤️ ۱ ماهگی
مامان آوش💫 مامان آوش💫 ۱۵ ماهگی