۴۸ پاسخ

بله توی مراسما براش میپوشم
دلم میخواد عشق امام حسین توی قلب بچمم باشه

ن اصلاااا
چخبر مگه؟

من خودم زیاد هیئت و عزاداری نمیرم
امروز یدونه مشکی خریدم اگه رفتم بپوشه
ولی مامانا اینجا میگن مشکی تن بچه نکنید گناه داره و فلان
در صورتی که جدیدا تو عروسی و و مهمونی و تولد و... لباسهای مشکی میپوشنن حالا درسته ماهیتش فرق میکنه ولی به هرحال مشکی دیگه

بله با افتخار

نه نمی پوشونم بابام هم همیشه میگه مشکی نپوشید مخصوصا بچه

نه چرا بپوشه

بله میپوشونم تا اربعین هم تنش میکنم

بله با افتخار

آره خریدم ولی چند شب که برم فقط میکنم تنش

من چون مراسمات شرکت نمیکنم نخریدم

اره میپوشونم هر روز نه وقتایی که هییت بریم

ار من یه تیشرت و روسری گرفتم براش یدونه ام بیلر گرفتم از روش میپوشونم

من هیچ وقت مشکی برای بچم نگرفتم به دلم میاد

اصلا خوشم ازمشکی واسه بچه نمیاد
من کلا بیرون نمیرم

فقط تاسوعا عاشورا میپوشم
امروزم بردم مراسم شیرخوارگان پوشیدم براش

نه نخریدم اگه هم برم عزاداری رنگ های نود میپوشونم ولی برای عقد دخترداییم دامن و لباس مشکی پوشوندم ک مثل خودم باشه ست باشیم.... منظورم اینه کاری به رنگ ندارم اگه بخوام واسه استایل مشکی یا رنگ دیگه فرق برام نداره

اینایی که میگن مشکی میپوشیم امام حسینی بشن و نمیفهمم
اخه بچه دو ساله چه میفهمه اخه
من خودم هم عزاداری میرم هم نوکر امام حسینم ولی مشکی تن بچم نمیکنم تاحالام نخریدم براش

نهههه

فقط مراسم های روضه و هیئت تنشون میکنم
ختم اصلا خوشم نمیاد
یعنی کلا خانواده مون خوششون نمیاد برای ختم مشکی بپوشه بچه

وقتی هیئت میرم چه مشکی باشه چه سورمه ای باشه یاحتی سبز میپوشم براش ولی واسه مراسمای دیگه نه نمیپوشم لباس مشکی براش اینم به عشق امام حسین تنش میکنم اونم فقط وقتی میریم هیئت

گهگاهی که روضه بریم مثلا تاسوعا و اربعین اینا وگرنه رنگی میپوشه نصف محرم صفر رو

من توان خریدنش نداشتم
مال پارسال تنش میکنم خیلی کوچیکه ولی دوس دارم امام حسینی بشه بچم

من ی تیشرت مشکی گرفتم

آره میپوشونم

نه نمیخرم سیاه دوست ندارم از آلان بپوشه

من سورمه ای خریدم

بله حتما

من براش فقط یه دونه مشکی خریدم اونم کامل مشکی نیست گل های قهوه ای داره معمولا اینجور وقتا لباسای رنگ تیره واسش میگیرم مثل قهوه ای، سرمه ای اما مشکی کامل تنش نمیکنم این رنگها هم که تنش میکنم حتما یه پارامتر روشن هم توش بکار میبرم

آره هم سال پیش گرفتم براش هم امسال ولی خب فقط دو روز تاسوعا و عاشورا و سوم تمام که میریم بیرون تنش مبکنم

خب نه چون خودمم مشکی نمیپوشم زیاد

اره خریذم ومیپوشونم

من تی شرت مشکی با شورتک پلنگی طور گرفتم ست بود خوشم اومد ان شاالله هیئت رفتنی میپوشونم فعلا ک نرفتم

اره گلم تیشرت مشکی لش گرفتم باشه کلا برا استایل تابستون اللان محرم هم میپوشم چه بهتر

من میپوشنم فقط تو محرم ها میپوشیم

نه اصلا

من دلم نمیاد لباس مشکی تنش کنم لباس خاکستری یا سفید و مشکی داره اونو تنش میکنم
حتی اگه دیده باشی لباس شیر خوارگان علی اصغر هم سفیده مشکی نیست

من نمیپوشونم

بله عزیزم تیشرت وشورتک

من خریدم پارسال امسالم براش میپوشم.اینقدرم بهش میاد...

تصویر

سیاه کامل نه یا بالا یا پایین سیاه مثلا امروز بیلر جین تنش کردم با تی شرت جوراب مشکی

اره عزیزم

چقد از این عکس خوشم اومد خدتی؟

خیر.

من پارسال گرفتم همونا

من پارسال گرفتم همونا

اره عزیزم براش خریدم و میپوشه

خریدم براش ولی شوهرم زیاد خوشش نمیاد از لباس مشکی برا بچه

مال پارسالش هنوز قدش

سوال های مرتبط

مامان ماهور مامان ماهور ۳ سالگی