۷ پاسخ

همینجور با سرنگ بهش بده،دکتر ب من گفت هردوازده ساعت دو سیسی

بریز تو سرشیشه شیر بده بخوره
من همه ی داروهاشو اینجوری میدم

دکتر گفت هر ۸ ساعت۱ میل

من با قطره چکون میدم دو تا خوشش میاد میخوره قشنگ

روزی یک قاشق بش بده

نه عزیزم داخل شیر دارو نریز
با قطره چکون بده

با قاشق سیلیکونی مخصوص خودش

سوال های مرتبط

مامان كياشا🤴🏻 مامان كياشا🤴🏻 ۱۷ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان ملیکا🎀🍓 مامان ملیکا🎀🍓 ۴ ماهگی