سرکلاژ چطوریه و مراقبتش

۴ پاسخ

دهانه رحمتو میدوزن که خدایی نکرده سقط نشه بچه یا زود بدنیا نیاد
من۱۴هفته سر پسرم سرکلاژ شدم
کلا عملش ده دقیقس بعد میارنت تو بخش باید یکی باشه برات لگن بذاره چون نمیتونی بری دستشویی تا تو بیمارستانی بعد که مرخصم شدی توالت فرنگی
من دکترم بهم استراحت مطلق نگفت گفت میتونی غذا در حد خودت درست کنی حموم اینا کارای سبک روز مره
اما رعایت باید بکنی

من سقط داشتم برا همین دکتر با طول سرویکس ۳۱سرکلاژم کرد که دستش طلا
توی۳۶هفته زایمان کردم اگه اون سرکلاژ نبود خدا میدونه چی میشد

دکترت کیه عزیزم؟طول سرویکست چتده؟

میری اونجا بیهوش میشی میای خونه دردی چیزی نداری من دو روز فقط خون میدیدم بعد دشویی البته بعضیا تا ۱۰ روز دارن دیگه یا استراحت نسبی میشی یا مطلق
فقط حواست به این چند نکته باشه..
۱- پله اصلا استفاده نکن
۲- دستشویی فرنگی استفاده کن ( تو دشویی زور نزن)
۳- مایعات زیاد بخور یبوست نگیری
۴- تا جایی امکان داره سوار ماشین نشو

من سر دخترم سرکلاژ شدم احمتالا بازم سراین بارداریم بشم
سرکلاژدهانه رحم ومیدوزن یه بیهوشی یه رب داره
شایدم بی حسی
بعدش تا یک هفته خونریزی کم
اینکه باید استراحت مطلق باشی

سوال های مرتبط

مامان حسین اقا مامان حسین اقا روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترکم مامان دخترکم هفته نوزدهم بارداری
مامان نور قلبم🍭💞 مامان نور قلبم🍭💞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی‌نیا💙💙 مامان نی‌نیا💙💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری