من سر بارداري دوم شديد دلم جيگر مرغ ميخواست و خيلي خوردم اتفاقي هم نيوفتاد ..هرچي همسرم ميخواست جيگر گوسفند بگير من نميزاشتم بوش هم اذيتم ميكرد ..كلا نه بد ويار بودم نه مشكلي داشتم ولي از عاشقان جيگر مرغ هستم
من چند باری خوردم عزیزم
خدارو شکر مشکلی پیش نیومد
زیاده روی نکن فقط
چون ویتامین A بالا داره
نباید زیاد بخوری
فقط در حد رفع هوس
عزیزم
تو بارداری غیر موارد خاص هیچ چیز ممنوع نیست بجز جگر مرغ
من سر مایسا ویارم جگر بود همیشه هم می خوردم هیچ مشکلی همپیش نیامد نگران نباش وقتی هفته ای چتد بار بخوری بده تو حالا خییلی وقت یه بار چند تیکه طوری نیست برا کم خونی هم عالیه
والا من سر دختر اولم از اول بارداری تا چهار پنج ماهگی جگر خوردم فراوان...یعنی یه دست کامل میگرفتم دوروزه همشو میخوردم....
این اداها تازگی ها دراومده که جگر نخور
نه نوش جان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.