سلام دوست عزیزم🌷
اگه دوست داری عکسهاتون خاصتر و قشنگتر بشه، ما کنارتونیم 💖
📸 طراحی و ادیت حرفهای عکس 🎈 ماهگرد و تولد 🌹 یادبود و مناسبتها ✨ با سلیقه شما و تحویل سریع
کافیه عکستون رو برامون بفرستید تا یه خاطره ماندگار براتون بسازیم 🥰 📩 منتظر پیامهاتون هستیم.
با ❌۵۰ درصد ❌ تخفیف ویژه
کانال روبیکا
@qabenoo
مامان جان؟؟ 😃😃
محصولات هوش و سرگرمی دارم روبیکا از نوزادی تا 99 سال
اینم لینکش
@kudakkhalagh20
آیدی بنده روبیکا
@Ocean2812
و این شمارمه 09159336861
ارسال به سراسر کشور
شیر دهی زمان مناسبی برای رژیم گرفتن نیست هم در حق بچه هم خودت ظلم میکنی چاق باشی بهتر از اینکه بچه گرسنه بمونه یا خودت پوکی استخون و کمر درد اینا شی
آره عزیزم چرا نخوری
وقتی شیر میدی نباید رژیم بگیری چون شیردادن خودش باعث کم شدن وزن میشه
آخه وقتی شیر خودتو میدی چرا رژیم میگیری ؟
اره جان حتما آجیل و خرما بخور
بايد ميخوردي تو رژيمت
بادوم درختي خيلي خوبه براي كسي كه رژيمه
من هميشه 5 تا صبح ميخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.