۲ پاسخ

من۷ماهه آیودی دارم و سونو هم رفتم گفت قشنگ جا افتاده چن روز پیش بخاطر درد زیر شکم رفتم دکتر معاینه کرد گفت جاش خوبه ولی چون به بدلیجات حساسیت دارم گفت دردش بخاطر اون واینکه پریودم هم اول واخرش لکه بینی زیاد دارم

سونو واجبه که بدونی دقیقا سر جاش هست یا نه اگه سر جاش نباشه رحمتو سوراخ میکنه و ممکنه حتی حامله بشی شده پول قرض کن حتما سنو بده

سوال های مرتبط