۱۰ پاسخ

من 5 مولفیکس کی بستم اندازه قشنگ باز شوهرم رفتم 5 مای بی بی گرفته خیلی بزرگه

پوشک هانیز بخر اون قوراره هاش بزرگه از پوشک های دیگ بزرگ‌تره سایز چهار هانیز اندازه پنج مولفیکس ه

من دخترم ۱۰ کیلو هستش سایز۴ میبندم

که اصلن راضی نیستم 😒

مای بیبی سایز ۵ خوبه ولی مولفیکس سایز ۵ بزرگترره من از هردو داررم مولفیکس کشش براش ازادترره

شمام امتحان کن دختر متم ۱۱ کیلو

پسر من ده کیلوئه من سایز ۶میبندم

منم ۹ کیلوعه ۵ میبندم

بغلش یه کش داره در بیار کوچیک‌نشه رونشو‌نبره یا ۶ بخر

منم پنج برا دخترم کوچیک

آتلیه آنلاین ماه دونه
از ماهگرد کوچولوهاتون تا زیباترین عکس‌های خانوادگی...
📸 طراحی تخصصی: 🎈 ماهگرد نوزاد 🎂 تولد کودک و بزرگسال 👨‍👩‍👧‍👦 عکس‌های خانوادگی 💑 عکس‌های عاشقانه 🌹 پروفایل‌های خاص و شیک
با حفظ چهره طبیعی و کیفیت بالا ✨

سوال های مرتبط