۲۹ پاسخ

۵ میبندم ولی خط میوفته رو پاهاش
ولی اندازه یکم شله که اونم باید راحت باشه

من ۴

منم یازده ماهشه هنوز چهار بازم جا داره به نظرم

منم ۴ میبندم بچم سه شنبه میشه ۱ ساله

۵ .چون قدش کوتاه شد .وگرنه وزنی ۴بزرگه هنوز

من سایز ۶میبندم

بستگی داره به وزنش دیگه

۵ هانیز میبندم

من چهار می‌بندم ولی تنگش شده به نظرم
یه بسته دیگه دارم
بعدش 5 می‌بندم

یک سالشه ۶ میبندم

۴هنوز...

پسرمنم یکسالش تموم شده پنج میبنم

اگه ۴ کوچکی شد ۴ پلاس بگیر

۴ میبندم

پسرم ۱۰ ماهشه سایز پنج چسبی مای بیبی میبندم با ستیز چهار شورتب مای بیبی

۶😅😅😅
شورتی ۵

وگرنه همون 4هم خوبه

ببن کشاشون اذیت میکنن رد, میندازن

من ۴پلاس می‌بندم .۴روی روناش جا می‌زاره و کوچیکه یکم

من الا ن 4پلاس میبندم

چهار پلاس

منم چهار می‌بندم.بعد چهار هم چهار پلاس هست

4 پلاس میبندم

دخترم یکسالشه.۳ میبندم

من ۵ میبندم

من 11 ماهگی 5 می‌بستم
ولی چندروز بود ردش میموند قرمز میشد

۵ببم میبندم ۶مای بی بی

منم چهار می‌بندم وپنج که یکم بزرگ براش

هنوز۴

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی