۵ میبندم ولی خط میوفته رو پاهاش
ولی اندازه یکم شله که اونم باید راحت باشه
من ۴
منم یازده ماهشه هنوز چهار بازم جا داره به نظرم
منم ۴ میبندم بچم سه شنبه میشه ۱ ساله
۵ .چون قدش کوتاه شد .وگرنه وزنی ۴بزرگه هنوز
من سایز ۶میبندم
بستگی داره به وزنش دیگه
۵ هانیز میبندم
من چهار میبندم ولی تنگش شده به نظرم
یه بسته دیگه دارم
بعدش 5 میبندم
یک سالشه ۶ میبندم
۴هنوز...
پسرمنم یکسالش تموم شده پنج میبنم
اگه ۴ کوچکی شد ۴ پلاس بگیر
۴ میبندم
پسرم ۱۰ ماهشه سایز پنج چسبی مای بیبی میبندم با ستیز چهار شورتب مای بیبی
۶😅😅😅
شورتی ۵
وگرنه همون 4هم خوبه
ببن کشاشون اذیت میکنن رد, میندازن
من ۴پلاس میبندم .۴روی روناش جا میزاره و کوچیکه یکم
من الا ن 4پلاس میبندم
چهار پلاس
منم چهار میبندم.بعد چهار هم چهار پلاس هست
4 پلاس میبندم
دخترم یکسالشه.۳ میبندم
من ۵ میبندم
من 11 ماهگی 5 میبستم
ولی چندروز بود ردش میموند قرمز میشد
۵ببم میبندم ۶مای بی بی
منم چهار میبندم وپنج که یکم بزرگ براش
هنوز۴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.