۴ پاسخ

کپسول فلوکونازول رو تو ی لیوان حل کن دو سی سی بهش بده تا فردا خوب خوب میشه

برفک چیزی نیست نیستاتین دادم یه روزه رفت

پسرمنم همینجوری شد بردم دکتر گفت قارچ گرفته دهنش یه قرص داد گفت یه دونه خودت بخور نصفی هم گفت تو یه سی سی آب حل کن بده بچه دادمش خوب شد

آفت زده..

سوال های مرتبط

مامان نعمت خدا❤️❤️ مامان نعمت خدا❤️❤️ ۱ سالگی
مامان هایلین جون مامان هایلین جون ۱۷ ماهگی