سلام خانما. تب دخترم خیلی بالاست. چکار کنم امشب؟

۱۴ پاسخ

شیاف بزار پاشویه کن به پاش یکم گلاب بزن
بعد یه پیاز کوچیک قاچ کن بزار کف پاش جوراب نازک بپوشون
اگه شیاف نداری
یه صابون کوچک تیکه کن بزار
حتما صابونی باشه که آب بهش نخورده باشه نو باشه استفاده نشده باشه
پاراکید داری بده بهش

شیاف استامینوفن ۱۲۵+پاشویه برا دختر من مثل معجزه سر واکسن ۶ماهگیش شب خوابم برد ساعت ۴صبح یهو بیدار شدم دست زدم بهش انگار دستم سوخت تبش بوده ۳۹ سریع شیاف گذاشتم پاشویه کردم اومد پایین

پاشویی کن سری زیر بغل کف پا کف دست و پیشونی و پشت گردن
پاراکید بده هر ۸ ساعت تا بیاد پایین دیدی باز نیومد پایین هر ۴ ساعت بده

پاراکید بده
پیاز رنده کن بزن کف پاش
لباسشو کم کن

اگه هم میلینی پایین نمیاد حتما برسونش بیمارستان تا با سرم تب را پایین بیارن

پوشکش باز کن ی لباس نازک نخی بپوشونش

بروفن بده

پیاز رو ورقه کن بزار کف پاش جوراب بپوشون .اب نمک درست کن پاهاشو بزار تو اب نمک‌

دستمال با اب ولرم نمدار کن بزار روی رون پاش و شکمش _با اب ولرم و نمک پاشو کن _اگه با قطره استامینوفن نیومد پایین شیاف بردار براش _پیاز حلقه بزار کف پاش _اگه برچسب ضد تب داری بزار

با اب ولرم پاشویه کن
پیاز بذار تو جورابش

پاراکید بده بهش بعد تندتند آب بده بخوره جیش کنه تبش بیاد پایین بعد توی آب یکم نمک بریز قاطی کن بااون آب دستمال خیس کن بذار روی پیشونیش و پاهاش

اگه داری بروفن یا پاراکید بده پاشویه هم کن

نبش چنده؟

چنده

سوال های مرتبط