پسر منم دقیقا همینجوری شده از دیشب من بهش شربت ازیروسین دادم خیلی بهتر شده سرفه هاش
واسه سرفه شربت آیورامی میدن اگه خلطی باشه هم آنتی بیوتیک آزیترومایسین
ولی بهتره بری پیش پزشک با توجه به وزنش و سنش برات مقدار دقیقش تجویز کنه
فقط بخور سرد توش جوهر نعنا بریز و بهش گل بنفشه دم کن بده یا شربت گل بنفشه رو بده
شربت نئوتادین
دو تا قطره چکون بهش بده
تخم به بذارین اب جوش ژله ای شد یک دو سیسی بدین بهشون..
پسر منم از این ویروس گرفته چندبار دکتر بردم داروهای مختلف میدن و چنان تاثیری هم نداره پلارژین آیورامی گایافنزین برم هگزین و.....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.