۷ پاسخ

چه ویروسی اومده مگهه

😭😭اییی خدا خیلی وحشتناکە انشالا خوب میشە سریع تر میاین خونه

خدا شفا بده🤲🏻🤍

ای خدا پسر منم ماه قبل بخاطر ویروس سزماخوردگی بستری شد خیلی عذاب کشیدیم دوتامون
انشالله زودتر مرخص بشه حالتو درک میکنم😢

عزیزم انشالله بهتر بشه کدوم بیمارستانی؟

ای خدا خیلی بده
انشالله زودبگذره
اسهال و استفراغه؟؟

انشالا زود خوب بشه

سوال های مرتبط

مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی