قبل اقدام چی خوردید که حامله شدید؟
همسرتون و خودتون ؟

۱۱ پاسخ

من بعد ۴ ماه اقدام طبیعی و نشدن رفتم دکتر دارو و آمپول داد شد

من خیلی چیزا استفاده کردم بعد از ۸ ماه باردار شدم

من روزه بودم ولی ویتامین ای خرما جینسینگ

مکمل. حلوای سیاه. لوبیا سبز و نخوردن انواع مواد قندی و نگهدارنده دار و شرکتی

من فعلا باردار نشدم فقط دارم اسید فولیک و ویتامین ای میخورم
ار امشب به همسرمم اسید فولیک دادم
۲ ماه جدی دارم اقدام میکنم ماهای قبل فقط ۱.۲ روز رابطه بدون جلوگیری داشتم
چندروز دیگه موعدمه نمیدونم میشم یا نه

از این معجون عسلی ها که تو شیشه س، پر مغزیجاته و ژل رویال و عسل و گرده گل، ارده شیره، آجیل، انجیر خشک، مویز
اوزیل پلاس و کوالی فول و اووژن هم خوردم

الان چهارمین بارداریمه،سه ماه اقدامم نشدم

سومی رو فقط فولیک اسید میخوردم،ماه دوم اقدام باردارشدم

بارداری دومم همسرم قرص واسه تقویت اسپرم میخورد خودمم فولیک اسید،امگا۳،کوکیوتن،ویتامین د۳,چندتایی دارو بود دومی رو هم با اولین اقدام باردارشدم و اونم نموند

ازیه طی سنتی دارو گرفتم سریع هم باردار شدم شکر خدا

فقط مکمل

سوال های مرتبط

مامان ... مامان ... هفته بیست‌ونهم بارداری