۴ پاسخ

۴ مغذ

ازدیروز اینترنت قط شده. حتی گهواره هم قط بود. الان فقط کمی گهواره کار میکنه. هنوز اینترنت نیست.

شماها اینترنت دارید

من دارم فولیک اسید میخورم
با زینک پلاس
امگا هم میخورم

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا ❤️🤰🏻👼🏻 مامان معجزه خدا ❤️🤰🏻👼🏻 قصد بارداری