چیا برای تقویت تخمک خوبه ؟

۴ پاسخ

میوه های قرمز مثل انار و انگور قرمز و...،لوبیا سبز عالیه

چیزایه گرم بخور ، لبنیات نخور

تخمرغ محلی

از روز ۳ پریودی تا ۱۲ سیکل زنجبیل و دارچین و رازیانه با اب جوش ناشتا بخور کمی عسل یا نبات هم بریز عالیه

سوال های مرتبط

مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان عسل 👱‍♀️🩷 مامان عسل 👱‍♀️🩷 هفته سی‌ام بارداری
در انتظار پناه کوچولو🥹 در انتظار پناه کوچولو🥹 قصد بارداری