بجم از عصریه یکم اسهاله از چیه چی کنم خوب بشه

۲ پاسخ

به مرور سفت تر میشه نوزادت کوچیکه حالا

از کجا میدونید اسهاله یا نه
اخه بلانسبت پیپیاشون ازهمون اولم شل و ابکیه

سوال های مرتبط

مامان نازنين زهرا❤️🌸 مامان نازنين زهرا❤️🌸 ۴ ماهگی
مامان آیکان💙 مامان آیکان💙 ۱۲ ماهگی