شاید نفخ داری
رحمته
باید پد برداری به خودت گرم نگهداری
فک کنم بخاطر اینه ک روده و بقیه اعضا دارن کم کم برمیگردن سرجاشون
آهان یادم اومد دایمیتیکون
وای منم همیجوری بودم ۲تا بهم دادن خوب میشدم دسشویی میرفتم .خودمم گرفتم فعلا حال ندارم برم فردا عکسش برات میفرستم حتما بگیر سر ۱۰ دقیقه از بین میره .قرص جویدنی بود
گاز بعد عمله میگن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.