بلاخره منم با کلی دنگ و فنگ زایمان کردم 😍

۱۱ پاسخ

ای جانم ای جانم چقدر خوشحال شدم دوست عزیزم خوش قدم باشه نلین خانوم🥹💗

عزیزم عزیزم چقدر خوشحال شدم جانم انشالله خوش قدم باشه نلین خانومک🥹

ولی خب در کل خوب بود راضی بودم

خوش به حالت😪❤️

ای جونم منم فردا نینیم بدنیا میاد ساعت هفت صبح باید بیمارستان باشم 🥺🥺
نینی دستگاه نرفت ک؟

مبارکت باشه.‌.شکمتو ماساژ دادن🤕

به سلامتی خوش قدم باشه براتون🥹❤️

مبارک باشه گلم
چرا دنگ و فنگ؟

مبارکه سزارین

مبااارکه😍🐣🤱🏻

مبارکه بسلامتیییی

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین🦋🌿 مامان امیرحسین🦋🌿 ۴ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۳ ماهگی
مامان کرشمه❤کارن مامان کرشمه❤کارن ۱۲ ماهگی
مامان یزن مامان یزن ۱۲ ماهگی
مامان ماهان🩵👶🏻 مامان ماهان🩵👶🏻 ۹ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۹ ماهگی