اشکالی نداره عزیزم مهم اینه خداروشکر بخیر گذشته و الان نی نی نازت تو بغلته به بقیه چیزا فکر نکن که اعصابت بهم بریزه فقط به بچه فکر کن
باشه عزیزم بازم تبریک
التماس دعا
زنده باشی گلم
نگفتی چرا تجربه بد.اذیتت کردند
یا اذیت شدی
بسلامتی گلم چشمت روشن
سزارین اجباری شدم باترس واسترس زیاد
بسلامتی شکر خدا نجات پیدا کردی
مبارکت باشه عزیزم چرا بد ؟؟؟؟؟
منم واس زایمانم دو روز بستری شدم🥲و دهانه رحمم اصلا باز نشده بود انقدر معاینه کردگ و اخرشم با امپول فشار زایمان کردم🥲
بسلامتی
بسلامتی.
چرا آخه
سز یا طبیعی
مبارکه عزیزم
طبیعی؟!
به سلامتی عزیزم مبارک باش هر چه قدر هم که بد باش بعد ها یادش بیافتی برات شیرین میشه
بسلامتی عزیزم💙
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.