۵ پاسخ

منم اینجوری بودم تست دادم دیدم تیرویید دارم قرص مصرف میکنم الان ولی وزن بچه نرماله

من سر بچه اولم مثل شما بودم دقیقا و ۳۷۰۰ بدنیا اومد ،اصلا نگران نباش

تازه شروع میکنه به وزن گیری نگران نباش

نه عزیزم نگران نباش منم همینجور بودم و وزن بچم هم خوب بود از هفت ماهگی ب بعد کم کم اضافه میکنی

من قبل بارداری ۷۵ بودم تا ماه سوم شدم ۶۴ 😭انقد استفراغ و ویار بدی داشتم ...تا ماه پنجم همین ثابت موندم...از ماه ششم یهو اومدم بالا دوباره ده کیلو..اصلا ربطی نداره اتفاقا وزن بچه من نسبت ب بقیه دوست موستام ک حالشون و وزنشون بهتر بود بیشتر بود

سوال های مرتبط