منم اینجوری بودم تست دادم دیدم تیرویید دارم قرص مصرف میکنم الان ولی وزن بچه نرماله
من سر بچه اولم مثل شما بودم دقیقا و ۳۷۰۰ بدنیا اومد ،اصلا نگران نباش
تازه شروع میکنه به وزن گیری نگران نباش
نه عزیزم نگران نباش منم همینجور بودم و وزن بچم هم خوب بود از هفت ماهگی ب بعد کم کم اضافه میکنی
من قبل بارداری ۷۵ بودم تا ماه سوم شدم ۶۴ 😭انقد استفراغ و ویار بدی داشتم ...تا ماه پنجم همین ثابت موندم...از ماه ششم یهو اومدم بالا دوباره ده کیلو..اصلا ربطی نداره اتفاقا وزن بچه من نسبت ب بقیه دوست موستام ک حالشون و وزنشون بهتر بود بیشتر بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.