سلام از یکسالگی اب معمولی میشه داد؟

۸ پاسخ

من از اول اب شیر دادم

اب جوشیده خیلیم خوب نیس بالاخره عادت میکنه فردا روز هرجا بره باید اب جوشیده بخوره وگرنه کلیش اذیت میشه من از ۷ماهگی اب شیر دادم

اره ولی جوشیده بهتره
من آب تصفیه میدم چون آب معمولی دادم اسهال شد ولی تصفیه نه

اووو من که از وقتی غذا میخوره اب تصفیه تو شیر بهش میدم

ندی بهتره

مامانا یه سوال 👀💛
تا حالا شده برای غذا خوردن نی‌نی‌ت به دردسر بیفتی یا حس کنی برنامه‌اش اونجوری که باید اصولی نیست؟ 😔🍽️
اینجا قراره یه نفس راحت بکشی 😍👇
فرقی نداره کوچولوت:
✨ بدغذا باشه یا هر لقمه بهونه بگیره
✨ تازه شروع کرده غذای کمکی
✨ یا دنبال ایده‌های جدید و خوشمزه‌ای
حتی اگه درگیر اینا هستی:
💛 یبوست
💛 رفلاکس
💛 حساسیت‌های غذایی
من کنارت هستم تا یه برنامه ساده، خوشمزه و کاملاً اصولی برای کوچولوت داشته باشی 🥣🍌
🎁 یه سورپرایز هم برات دارم:
«مشاوره رایگان + برنامه یک‌روزه رایگان غذایی» 😍
اگه خواستی فقط کافیه 👇
👉 پیام بدی: @Atena_0422
👉 یا وارد کانال بشی: @ninifoodartam
✨ فقط بنویس: «برنامه رایگان»

سلام دوست عزیزم🌷
اگه دوست داری عکس‌هاتون خاص‌تر و قشنگ‌تر بشه، ما کنارتونیم 💖
📸 طراحی و ادیت حرفه‌ای عکس 🎈 ماهگرد و بارداری و تولد 🌹 یادبود و مناسبت‌ها ✨ با سلیقه شما و تحویل سریع
کافیه عکستون رو برامون بفرستید تا یه خاطره ماندگار براتون بسازیم 🥰 📩 منتظر پیام‌هاتون هستیم.
با ❌۵۰ درصد ❌ تخفیف ویژه
کانال روبیکا
@qabenoo

من از۶ آب شیر میدم
اب شهرمون اوکیه

سوال های مرتبط